Thank you Easter Bunny!!

Este año de nuevo, celebramos La Pascua en el Colegio llevando a cabo diferentes actividades organizadas por las profesoras de inglés del Centro.

Los niños de Infantil y 1º de Primaria participaron en la búsqueda del huevo de pascua, que fueron escondidos en el jardín del Colegio, de manera que los niños tenían que buscarlos hasta encontrar cada uno el suyo. ¡Fue muy divertido!

También los niños de 2º, 3º, 4º y 5º de Primaria celebraron la Pascua decorando sus propios huevos de Pascua, una costumbre típica británica. Fue increíble como haciendo uso de su imaginación crearon tal variedad de diseños. Estos huevos estuvieron expuestos durante varios días para que todos pudiéramos disfrutar de ellos.

This year again, Easter was celebrated at school throughout several activities organised by the English teachers.

Children from the pre-school education and 1st year primary participated in an Easter Egg Hunt. Chocolate eggs were hidden in the garden of the school so they all had to walk around in order to find their chocolate Easter egg. It was great fun!

Also children from 2nd , 3rd , 4th and 5th year primary celebrated Easter by decorating their own Easter eggs, a typical British custom. It was incredible how they used their imagination to create such a wide variety of designs. These eggs were displayed for several days for everyone to enjoy.

mayo 8, 2014